Tuesday, July 12, 2016

TQ Bro...

Hari ni aku menulih tajuk yang ringan, xyah nak kaji2 tajuk ni. Post pasai sahabat. Aku rasa aku xyah nak menulis smpai 1500 ayat, just a few words is enuff to show how much i appreciate friends. haha sallute gitu sahabat aku. Sahabat yang ditemukan oleh Allah.

Gambar malam raya tahun berapa tak ingat...

Mengimbau kembali kebisaanya menjelang malam 1 syawal,kenangan pada teman & sebagai mana meriahnya suasana hari raya di kampung sentiasa dikunjungi di gumah aku sendiri dengan gurauan dengan ketawa tk bleh lupo punyo tq fwen coz sudi bergambar berbeza dgn skarang bukan apa nak tengok dah tua ka belum kita ni wei..sowi eah kengkawan mak aku tak beberapa sihat sejak kebalakangan tahun neyh, menyentuh open house di gumah aku tak dapat diadakan seperti dulu2 aku pun terpaksa punyai waktu yang terbatas untuk family windu kat hampa gak,mak aku tak beberapa suka kawan aku datang ke rumah dengan aku sekali dia tak suka apapun wish kat hampa semua SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN

kawan ni ada sifat baik buruk dia sndiri, mcam manusia2 normal yang lain. Dia ni agak panas baran, cakap kasaq, kalo dah landing dia malas, suka panah orang(jangan marah bro. haha). Biasa lah, aku pon bnyak perangai buruk aku. Aku rasa kalo aku suruh dia habaq perangai buruk aku,maybe lbih dari 1500 words dia bleh tulih. Tp seriously bro, aku selesa kawan ngan angpa ada juga yang senasib dengan sakit macam aku gak..

Kalo aku nak crita prangai baik kawan, banyak. Ckup bnyak. Dia tak penah berkira dalam nak tlong kawan. Aku xtau dah berapa ratuih pertolongan dia dah buat untuk aku. Time aku xdak kereta, xdak org lagi banyak tumpangkan aku lebih dari kawan. Time aku ada masalah, sanggup tolong aku. THANK YOU SO MUCH BRO.

Aku selalu perhati, tak banyak laki yang appreciate mmber2 depa, walau macam mana baiknya depa skalipon.Pompuanla yang slalunya appreciate mmber2. Sbb kalo laki baik sgt ngan laki, orang akan cop as GAY. Come on, lemahnya mentality kita. Semua orang perlu sahabat. dan sahabat yang paling senang nak paham kita adalah sahabat yang sama kaum. Macam aku laki, sahabat yang pham selalunya sahabat laki.

Bro, aku mmg saja xltak kredit sbb aku nak tulih post ni bro.sbb upload pic ni hp aku tak ada lagi pulak pc aku tk bleh baca memory card Aku mmg dah niat nak tulih post camni. Aku rasa cukup kot untuk bg dia tau penghargaan aku, haha. Jngan kembang terok bro, ang bleh kena buat O-O hari raya ni Haha.

Ramai lagi la sahabat dunia aku, dan InsyaAllah, sahabat Akhirat

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping