Tuesday, July 5, 2016

Raya kali ini

kalo di ukur waktunya lagi 6 jam lagi kita nak sembahyang sunat aidilfitri.kerja megemas aku masih sedikit dari batasnya idealnya dah 30 benda aku buat dari 34 kerja nampaknya tinggal lagi 4 belum selesai...kerana rentang waktu sudah mulai mengantuk ^_^ well mula dari 16 hari kita berpuasa aku sudah start mula buat berbahagi mak yang tidak beberapa sihat hanya memasak makan saja sibuk duk buat ketupat.

Mulai dari mana eah heheh dari sini saja.Petang tadi wan dan amir datang rumah hantar lemang yang aku pesan kat diorg

Adalah benar persiapan raya tingal lagi 95 %Semoga Allah memberikan pilihan unuk masa dan ketika untuk aku selesaikan 4 lagi Aamiiin..Sampai saat ini ya bukan begitu begini saat menemani sejak 5 hari lepas maklong balik ke kampung,kesian matanya masih kabur jauh pula rasanya malam tadi maklong balik ke KL berlangsung dengan hari Raya Jiran aku pindah kemarin sementara apa maklong berada di kampung aku dan mak lah tolong jagakan setiap hari aku titik ubat di mata maklong.rasanya maklong tak sendirian di dunia ini macam mana kalau eah kalau aku pula sakit di hari tua nanti terhingut-hingut takda sapa nak jaga Stop paksa aku masih boleh berjuang untuk diri sendiri di dunia ini.

Gambar Mak masa pergi hantar Maklong Makdak dtg ambil di kTM Butterworth

Mungkin kita perlu memaafkan diri sendiri agar tidak terus terjembab dan kembali ....nonono  kaylah nampak gayanya ini aja nak sambung yang bakal rajin kemas rumah padahal tak larat mengantuk heheh

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping