Thursday, December 15, 2016

bela ikan stabilkan pada jualan

Aku Membela ikan hiasan di jadikan aktiviti komersial tujuan jualan ketika INI ikan hiasan meyumbang kepada pendapatan sampingan aku.

Bagi aku bukanlah perkara Baru dulu pun aku bela pelbagai Jeni's ikan hiasan macam baru2 no aku menjualkan ikan Oscar dgn harga RM 65 sekor.

Aquarium ternakan hanya do rumah saja dapat mengeratkan kerjasama dengan rakan aku amir kebetulan tokei koperasi ikan.impak positif usaha kami masih dalam prose's jadi mudah LA aku kalau nak jualkan ikan keuntungan 30% selebihnya pads rakan.

Sebagai contoh kami juga sendiri pergi tangkap ikan sebagai langkah usaha memperolehi rezeki selebihnya di jualkan.

Ikan - ikan aku yg masih ada pada kedai koperasi kecilan kawan aku amir 2 ekor ikan Oscar Dan 13  ekor talapia hitam.

Siapa boleh menafikan bahawa negara kita memiliki pelbagai spesis ikan berkualiti Dan terbaik mengusahakanya.

Ikan Oscar yg tinggal seekor kat aku


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping