Saturday, December 17, 2016

Dolu-dulo



Gua kalau lu orang cerita pasal mat rempit..mat motor...dolu-dulo memang boleh masuk dan sembang dengan jiwa gua...,sebab gua dulu memang layan motor ni DER.. Dari RG Sport - Yamaha SS - Modena's Kris's.


Gua mat motor DER..bukan la mat rempityang dok pacak sana..dok tonggeng sini...,itu semua bahayakan kesihatan...,(kekadang buat gak)


Gua cukup pantang orang sama kan mat motor dan mat rempit..mat rempit nie jahat2..takmo2..('',)


Walaupun secara fizikalnya hampir sama..namun kehidupan dan realitinya tak sama DER gua cakap lu..,mat rempit ni dia romen2 orang.., ragut2 orang.., comolot dengan anak dara orang..


Gua takda buat macam tu semua DER..gua layan motor makeup2..mat motor bikin make up modifith, jalan2...,kekadang awek2 yang ngorat kitaorang ni...(ok tu gua tipu)


Gua dulu nak beli motokan.. moto idaman gua iaitu yamaha SS.!! dari gua patah kaki lepas jual motor RG Sport duit sampai la gua dekat 2 tahun jiwa motosikal gua hidup balik baru dapat beli moto idaman gua  yamaha SS lu orang ado...????was sambung bayar hutang sama kedai sambil gua cilok kerja sales promoter kat pasaraya dengan tidal do sangka2 6 bulan lepas tu gua kemalangan ketika balik kerja tibai conner SBB. Happy terima gaji to kecewa sampai Semarang gua JD perokok sejak gua kecewa akan kemalangan tu sebelum tu gua tidal merokok sembahyang 5 waktu pun take tinggal was cakap lu SBB. Gua kecewa degan nasib gua jual motor tu selepas setahun di baiki lg padat gua upgrade moto tu then KT kg take sedap hati seteng org tk berapa suka sama gua kata gua bukan2 suara2 sumbang  pelbagai tomahan Dan kritikan dgn adik beradik sendiri pun duk mengata gua tatak than daulat gua jual ITU moto Dan setahun lepas tu gua jual guitar electric gua Dan gua jatuh sakit d masukan d hospital pakar pisikitri lam wah wee 2 bulan 11 kali otak sama badan gua kena karan wa tak sedar sampai 12 tahun gua menerima rawatan susulan sampai gua terpaksa transfer ke hospital kerajaan sampai sekalang SBB. Perbelanjan kos ubat mahal.wa tak mampu.


Pengalaman gua dengan jiwa MAT MOTOR nie banyak der..tapi gua malas nak bebel-bebel zaman JAHILIAH dulu kala kan...NAKAL tu best..ye tak..??tp yg gua tau gua just happy ja NASA tu nk Ronda tengok tempat Cuba perkara belum Cuba Dan tahu to tak LA but APA yg d larang but APA dosa nk tanggung der. ('',

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping