Wednesday, January 4, 2017

jalan 2 selesai perkara

Sabtu 2 minggu lepas aku bersama kawan aku wan,amir Dan yusop pergi bm kebetulan aku nk buat kunci rumah tambahan Dan pasang bateri jam tangan aku first kami aku pe rumah amir hantar ikan.wan ckp dtg rumah dia  Dan ambil yusop Dan kami nk balik rumah aku SBB. Aku ingat mak aku tak ada kunci rumah nk masuk rumah.

DLM perjalanan d lampu trafik kereta wan kehabisan minyak JD aku Dan amir tolak ke tepi jalan Dan tny org kat situ setengah jam ada kedai jual petrol kami pun beli satu botol 4 liter. Dan ikut highway isI minyak d petrol Pam shell sampai d sungai 2 tel rumah aku nk tahu samaada mak aku boleh masuk atau tidak rumah.mak jawab JD tk JD balik rumah ikut highway sembahyang zohor d surau stesen minyak ptg.pauh.

P bkt.mertajam buat kunci pendua dan bateri jam dan p makan mee ketam











dan balik KedaI motor simpang jarak tengok motor wan dah soap ke belum.belum siap lagi.sembahyang asar d masjid dan balik rumah wan aku pun balik ambil motor d rumah wan.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping