Sunday, August 13, 2017

agar ku tidak abaikan

Ianya tidak semudah untuk membuat keputusan Sebab apa? takut tersalah pilih..Dengan kehendak sendiri, nak menjaga hati orang lain, dengan keperluan semasa...ahhh.aku pun tak tahu apa nak buat macam mana perlukan macam  macam nak buat tapi tak menang tangan dengan kadar yang segera. Sungguh. aku sangat-sangat stress bila kena keserabutan. 



Tapi dalam hidup ni, kita memang sentiasa perlu memilih. Jalan yang terbaik ialah buat solat.Dan apa jua yang kita decide selepas itu pasti tak akan menyesal.



Cuma aku ni..walaupun dah solat masih lagi ada rasa ragu-ragu. Takut dengan keputusan yang aku dah buat. Sama ada aku mampu buat yang terbaik..risaukan dengan outcome nya..kadang-kadang tertanya..kalau aku terima pilihan lain..ape yang akan jadi. huhuhu..that's my problem.


Buntu sangat singgah solat surau ,masjid.. 





bila kepala da blur..asyik keje nak makaaannn..tidooo..musim hujan dia nak suruh aku rehat la tu. 


takpelah..tak cuba tak tahu. it's not easy perkara itu semua akan menambahkan lagi pengalaman hidup..

Orite brader semua orang ada hal masing punya banyak salah sama ke tak prob lagi galau gara suka biasa lah kira kira solat asalkan jangan lupa kewajipan yang paling sering buat leka sama menunggu hal duniawi. 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping