Monday, August 14, 2017

pergi kenduri kahwin..




Cerita weekend ahad minggu lepas.......Sempena cuti  nie aku dan mak cadang nak  pergi makan kenduri kahwin nak  tu pun setelah sekian lama mak memujuk dengan macam-macam alasan dan juga aku juga pergi   tak kata apa-apa pun. So.... kira setuju la tu. Kami pergi majlis kat kampung , kat sebab hajat baik mak nie.


Petang dalam pukul 2.30pm kami dah sampai rumah kenduri kahwin dengan apa yang ada pada acara berkaroke dan tidak lupa makan acara menjawab teka teki mana yang benar dan masa aku tengah makan nasi DJ  menyapa teka teki apadia makanan yang makannya kena buat kering dan aku tidak terfikir sambil menjamu selera pakcik tu jawab ikan kering ,udang kering, DJ menyapa juga ada dalam hati kita muhahaha.. 


Selepas abang A. Rahim menyanyi seruling anak gembala aku menunjukkannya isyarat sempoi best dan ada yang menyanyi Setahun Sudah Berlalu Allyeycats disusuli dengan soal teka teki makan apa makanan di kedai ka di rumah kena belah tiga segi.. Mmm dok menunggu dengan gementar aku bagitahu adik budak segan nak jawab atas semua yang aku tampilkan diri sendiri dan memperkenalkan nama dan menjawab "Pizza Hut" SAma cakap  betulah tu.. Yeeaaay sks ati alhamdulillah dapat hadiah saguhati mark besaq puas aku cakap kat mak ni kaw 2 punya duk bagi neyh...



Alhamdulillah  kampung kenduri  majlis makan...simple seronok nya.

Kemeriahan Kenduri 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping