Thursday, August 10, 2017

kejutan dari mak pulang dari Johor..

27 July 2017  mak aku ke Johor Bahru.3 hari  2 malam  Ni bulan lepas. Pergi ramai2  rombongan kampung . Tujuan utama nak mak pergi agar dia happy. Dari monyok duk kat rumah cubalah jln 2 makan angin senyum sikit  kan... sambil2 tu mesti nak jalan2 gak and antara kawan aku pun banyak yang tak pernah pergi lagi JB ni... kekekeke.. aku pernah masa kecik2 dlu dan masa menengah tapi haruslah dah tak ingat ...

Best mak balik buat kejutan  pagi Isnin 3.05 pagi 31hb Jully 2017,aku tegah lena nenyak tidur tunggu mak semalaman aku tak pergi kena jaga rumah kucing dan ikan peliharaan. Tapi aku kirimkan untuk mak aku berbelanja RM 230 pergi Johor  D.Takzin.

Mak makin berisi seronoknya tengok nak dah naik berat 3 kg. Hari tu bawa mak periksa doc  di HSJ. Oh ya lupa aku kan anak mak jadinya mak belikan aku 2helai tau shirt tempat isi surat, topi baldu.  Lain lain nya  makanan buah nenas ,cili,tomato, kek, asam katak  ,manis ,kuih bakar cina, keropok dan apa lagi tk tau tk ingat. Alhamdulillah paginya 31hb mak selamat pulang ke rumah kat kampung..sungguh aku berasa gembira turuti gembiranya melihat mak aku gembira. Sejak dari kejadian itu mak selalu pergi solat subuh di surau. Mak semakin sihat dan kuat. Aku juga beli ubat sampingan untuk mak makan.


Dr








Thanks mak I like so much  l utk Mak.. Barang lain mcm overpriced... (-___-)



HAHAHHAHA Over sayang sangat mak 






 Sampai habis  HAHAHA..
hmmmmmmmmmmm

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping