Friday, November 10, 2017

beradu pancing bujang di kg

 bulan lepas 14 oktober 2017 dapat 2 ekor. Seronok orang!
;D  :D  :D  :D
Bukan senang nak dapat ikan ni. Dah rezeki dalam kempunan :)


tangkapan pertama mengena dekat tempat aku letak motor bawah pokok...



ni yang buat aku gian pula nak memancing haruan seronok dia mgempar umpan 
aku suka makan ikan ni. lagi pulak selalu makan ikan ni kalau balik kampung,dulu-dulu Pekan Darat. 
tapi hari ni lepas kerja habis petang gi mancing tak dapat ikan nasib kurang baik hari ini sebab tiba- angin kuat awan mendung hujan aku pun batal balik ke rumah susur jalan ban kampung aku sedih...aku balik nasib baik tak lokoih sebelum hujan sobo like heaven frust like hell

tak apa Kalau ada rezeki aku nanti,aku nak carikan ikan ni sendiri untuk aku nak makan. Aminn.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping