Monday, January 22, 2018

meter kriss 110 reject

tukar meter

 Tiada pengiraan yang detail untuk sistem enjin standart, cuma guna yang baru dan sambung.. bunyi standart Sengaja di pendekkan sedikit supaya nmpak lebih 'ganas'..tapi nampak bodo saja macam joki dia




Untuk  sekadar alas perut.. Hehe..malam minggu lepas aku tukar meter beli dekat kawan sendiri RM 20

meter kriss 110 yang dah rosak




meter kriss MR 1 tapi dua dua meter tak boleh pakai rosak out of reject

tenang dan mantain.. boleh pergi lagi mantap nak kondem setup pickup tapi aku naik 60 kmh 70kmh 80kmh 100kmh sahaja di jalan raya relex le brader tak lari gunung di kejar biar lambat asal selamat.

Walaupun tidak sebaik 100% sedikit sebanyak aku dapat mencungkil kuasa yang terpendam di dalamnya..jiwa roda rock n roll apek kedai tanya racing ka? aku cakap tak ada bawa toi sampai saja..

Untuk menambahkan lagi kecewa di dalam post ini aku masukkan pic sewaktu setup meter ini.. seri  yang terlalu kuat aku gantikan dengan lagu kecewa model terbaru macam biasa ja Harap anda tak jadi seperti aku.. lain kali aku beli dekat kedai sure di jamin selamat Jika ada sebarang kesilapan atau kesalahan, maafkan aku..bolehlah tera tu



ayooyooo tepuk dahi la kawe

munkin kali ni bukan habuan aku


2 comments:

HamizulEzmier said...

Salam broo.. meter kriss putih tu nak jual tk?
Kalau abang nak jual saya nak beli

HamizulEzmier said...

Salam bro.. meter kriss putih tu nak jual tk.. kalau nak jual saya berminat nak beli

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping