Monday, January 29, 2018

personal life aku

Uhhhh... kali nih berkaitan dengan asal-usul tentang tontonan TV ini.  la nih...Dengki
jek...Nak jugak tau kan aku ini...Walaupun dier dah tegaskan kat situ takde kerahan tenaga untuk wat bodo ini...Tapi aku tetap ngade2 nak buat dan nak jugak salahkan dier atas punca utama aku buat cerita ini.

Jom layan sikit2...

sebenarnya aku dah 20 tahun lebih tak tengok anugerah juara lagu sama ada anugerah filem dan segmen hinburan seperti mentor dan cerita jam 7 malam di TV3 dan tup-tup dari 2 tahun kebelakangan ini aku ada tengok anugerah dan tahun lepas aku ada tengok mentor melenia dato hattan. jom tanya soal aku kenapa???
  1. Apakah nama tontonan anda sekarang dan kenapa anda memilih siaran itu?

  2. Nama  ye...Dari Mata Singgah Ke Television...Sebab ape ye? Sebab aku suke perhati apape je la dengan menggunakan mata senirik...Tak main la dengar2 citer orang, ok? Dan aku juge suke buat kesimpulan senirik berdasarkan pemerhatian aku tu kat sini... Motif? Aku suke nak bercerita dengan orang. Kan sharing is caring?kekadang aku tak dengar aku pekakan telingga kawasan2 yang sewaktu denganya.tak faham baca subtitile hope tahu paranoid

    Tapi tu sume citer2 berdasarkan pemerhatian aku saje la...Ko nak dengar orang lain punye pandangan...Pegi la tanye orang lain tu...Tak kuase aku nak letak pendapat orang kat sini...Agak2 pendapat orang aku nak letak pun...Orang tu mesti la menteri2 ke ape ke...Yang glemes2 saja...Baru aku teringin nak letak pendapat dorang biar seiring dengan pendapat aku...Tapi make sure dorang pun support aku la...Kalo tak...Lantak pi la situ...tak kisah masyarakat nak kata aku bacul sekalipun yang tahu aku anak jantan.


  3. Apakah link hiburan anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk rasa terhibur seperti itu?


  4. Camne boleh timbul idea nak bagi cerita? Alaa...Standard la...Aku kan kiut? [sila muntah kalo tak suka] Wakakaka~~~~!!! Nama aku plak akmal...Saje nak tambah vocab yang best2 sikit kat depan nama aku tu...Kadang2 mengundang rasa bangga diri yang melampau jugak...Huhu...Apape la...Lagipun blog aku kan? Suka hati aku la nak letak link ape pun...Mwahahaha~~!!!

  1. Apakah pula 'matlamat" penulisan dalam blog aku sebegini dari dan terhadap orang lain?

  2. Method? Owhh...Takdenye method2 nih...Bukan nak buat kuih raya pun nak gune method2 nih...Suke hati penulis dier je nak guna pendekatan ape bile nak bagi pembaca2 dier terus membaca blog ini dengan sabar dan berhemah...Layan je la kan? Motif nak bagi korang bertambah tension dan bosan sebenarnye bile bace blog aku nih...Sebab aku tulis kat sini pun bile aku tension dan bosan2 saje...Tapi dah korang suke nak bace, ape boleh buat,kan? Aku redha je la...Wakaka~~!!! Weh!! Jangan amik pusing sangat ape aku merepek kat sini...Takde idea nak tulis ni sebenarnye.


  3. Pernah terasa nak rasa tak nak tengok television aku? Sebab?

  4. Huhu...Kadang2 tu terasa jugak nak hapuskan je blog nih...MELEKAKAN AKU...Tapikan...Nanti takde plak tempat aku nak bercerita2 pasal ape yang berlaku kat sekitar aku nih...Lagipun tak main la kan nak tulis diari...Ape barang, kan? Bazir dakwat pen sajork...Aku kan kedekut? So...Bile taip sini...Just taip je la...Bukan kene print macam nota Manufacturing tu pun...Oh, ye...Aku belum print lagi nota itu...Ahh...Lain kali je la print...Huhu...banyak kerja lain boleh di buat

    Ekceli aku rasa best je bile orang tengok macam kawan kawan bercerita hang tengok dak semalam anugerah juara lagu/anugerah filem hiburan dll... aku nih...Walaupun silent ye kan saja tipu kata tengok padahal tak tengok pun tengok slot2 ulang tayang sikit-sikit ada la...Tapi aku tetap menghargainye. Lalat2 kalo ader yang singgah2 pun aku hargai jugak...Kalo boleh nak bagi award lalat cemerlang...Tapi apakan daya aku tak kenal sape lalat2 itu...Mwahahaha~~!!!


  5. Apakah pendapat anda mengenai anugerah kepada pemilik yang anda rasa berjaya ini?

  6. Eh? Aku salah bace dan paham soklan ke? Aku belum pun nak tag sape2 lagi nih...Ohh...Ohh...Pendapat tentang orang yang kasik tag ni ehhh? Laa...Soklan biar la jelas sikit...Camne nak jadik wartawan nih? Huhu...Eh? Ni bukan untuk rencana temubual ek? Ohh...Jap2 ye...Pendapat saye tentang itu Cinta Cukulet...Beliau seorang "anak mak" sebab makan megi pun mak masakkan. Mwahaha~~!! Erm...Ok2...Ni sesi compliment plak...Beliau adalah seorang ceria...Baik hati...Budiman...Comel [wahaha~~~!!! Aku rase aku bleh sketch muke ko sebenarnye nih Cukulet oihhh...Aku kan amik art dulu...Hoho~~!!!] Dan sebagainye la...Yang elok2 saje...Hoho~~!!! Tu saje kot...Nak puji lebih2...Sila bank-in sebanyak yang mampu ke akaun Maybank saye. Nescaya berkajang2 lagi entry akan saye buat untuk memuji2 anda...Mwahaha~~!!!


  7. Senaraikan 5 orang yang akan anda suka

  8. Owhhh...Tak larat la nak tag sape2...Sebab slalu aku suka orang mesti orang tu macam abaikan je aku nih...So, skang sape2 rase nak cerita pasal asal usul blog dier...Silakan...Takde sape nak marah...Nanti aku buat peminat-hopping aku pegi komen ye? [janji ala2 wakil industri nih...pada bendahara di panggung wayang pula aku masa kecil tengok pagar-pagar cinta,maria mariana1,2,sembilu,Teragedi oktober,terminator,last tengok Rock ooo 3 dari filem terminator yang lama tak masuk panggung wayang ....hairan tak....aku kan lain dari orang Talak tipu munye...]kenapa tak percaya serik,seram malam2 tak keluar rumah pukul 6 petang dah berkabung dekat rumah.jarang dah lama tak tengok lampu-lampu kat kota raya atau bandar2.pelita raya tepi jalan2 kampung pun dah lama tak p ronda2 tengok dengan kejutan tengok lampu bandar raya kuala lumpur kekadang ke sana.
    apa pendapat korang terhadap aku???aku tanya pula

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping