Sunday, January 7, 2018

Sakit bukan hanya yang di duga

Ohh.. Maku..

Hai semua.. Assalamualaikum...


byk post yg nk jejari nk letak dlm nie.. tapi... kesibukan 

menjadi penghalangnyer.. cewah.. hahah... tggu..... post2 

cik jejari yg baru yek... hik3....


singgah kejap je nie nk lap air mata 2... hahaha....


n walaupun dh terlambat tetap nk wish.. happy new year 

2018 xlambat lg kn?? kn?? baru bulan januari.. hahaha..

hari jadi mak yang 73tahun tapi tak sambut dengan aku,

mak ke kuala lumpur 29hb Disember 2017 sampai 

sekarang masih belum tau juga bila boleh balik ke kampung,

 aku tak pergi jaga kucing dan ikan peliharaan.

 Jaga rumah rutin aku berubah drastik sibuk di siang hari, 

malam tidur awal bangun awal. Urus hal rumah aku .


Dengan tak di duga makdak aku pula jatuh sakit. Jadi 

terpaksa lah mak aku menunggu bila keadaan begitu. Aku

 ada masa beli keperluan dan masak sendiri kekadang kluar 

dgn kawan makan di restoran. 


Tugas luar rumah buat sedikit sedikit waktu sebab musim

 hujan tempoh hari. 


Ni nak tayang pic mak aku 3 beradik yang sakit tak berapa

 sihat pic ni di wassup kepada aku 


masa makdak ceria 

kluar hospital selepas beberapa hari nya masuk wad balik



Gambar ni di ambil petang tadi 

Selepas makdak di masukkan hospital petang jumaat 

sakit kurang garam dalam badan 







klau rajin aku update lagi apa ya dek kejadian aku 

sejak dua menjak nie.. .. hik3...sedih kesian kat mak, 

makdak dan maklong 😂😂😂😭

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping