Wednesday, November 18, 2020

Fasa perlaksanaan cuti

 

Dalam fasa perlaksanaan cuti tahun  petugas syarikat ada duit lebih sikit khidmat saya jadi buffer pakej rasmi saya Buffer  sedia berkhidmat kawal selia petugas ganti 



Saya pastikan melaksanakan kerja khidmat ganti saya semasa bertugas di lokasi



Maafkan saya ingat untuk perolehan tempoh kerja yang di luluskan urusan saya juga dengan majikan dan petugas syarikat



Saya pastikan kerja khidmat ganti saya semasa bertugas di lokasi

 Insyaallah boleh boss

 20,21,22hb 11 saya ganti PKW Anis SKPB shif pagi kak anis cuti tahun syarikat bayar

 23 dan 24 hb 11 saya masuk kip sri serdang shif pagi

Kip sri serdang cuti tahun 

saya ingat fasa perlaksanaan cuti untuk perolehan tempoh kerja yang di luluskan urusan saya juga dengan majikan dan petugas syarikat tunggu gaji bulan depan baru masuk semua

Syarikat atur saya jadi Buffer a Replacement guard perhidmatan di sedia bagi kawal selia secara pakej automatik terikat dengan syarikat pegang untuk menyempurnakan perolehan perkhidmatan bagi memastikan wakil ganti Buffer berada di lokasi bertugas semasa bertugas dalam tempoh masa yang munasabah bagi merangkumi semua khidmat sokongan PK ganti dalam fasa perlaksanaan aturcara tertentu bagi pekerja syarikat melibatkan keselamatan rasmi pekerja syarikat perlu petugas ganti 

Saya telahpun memaklumkan bahawa sokongan saya berdaftar ada kad passport niosh safety oil dan gas ia melibatkan keselamatan rasmi 


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping