Friday, November 13, 2020

Buffer a relplacement guard

 Bismillah dan pasang niat yg betul. Inshaa Allah, Allah jaga hari ini start jadi Buffer a relplacement guard 


8 hb 11 /2020/9 hb 11/2020 saya ganti PK Roslan SK Pei Yu shif malam 16 jam shif petang/shif malam


10 hb 11 /2020 saya ganti PK Murad SK Permatang Buloh 16 jam shif petang/shif malam


13 hb 11/2020 ,14 hb 11/2020 ,15 hb 11 /2020 Public Holiday Depavali saya ganti PK Rani SMKHAK shif pagi


16 hb 11 /2020 saya ganti PK MD.Akhir tidak hadir bertugas SK Permatang Buloh kemungkinan esok saya masuk 16 jam Sk permatang buloh jd stanby bersiap sedia

17 hb 11/2020 dan 18 hb 11/2020 saya comform masuk ganti PKW zuraini SK permatang buloh shif pagi petang 16 jam belum dapat inform dari Pegawai Ronda

Kemarin  saya dan guard malam dah leave SK Permatang Buloh

kerja guard yg statik, kerja ganti2 ni memenatkan, aku pun yg statik ni mudah kenal pekerja Dan tahu selok belok sekolah Tu..


alhamdulillah dapat buku log time catit lokasi masuk shif bertugas khidmat ganti

buku tu mcm punch card la...





 Management securiti guard pool PK ( guard ganti Insyaallah sebab tahun depan tender dah nak tamat boss nak ikut syarat di tetapkan syarikat sbb nak kekal kan tender

 Hal terlarang sekarang majikan amat tegas sekarang ni.day leave pasai pa majikan atur saya kerja buat buffer mak saya tak berapa sihat jadi saya kena jaga dia..



Kemarin dulu aku dan guard malam dah leave SK Permatang Buloh
Management securiti guard pool PK ( guard ganti

Hal terlarang sekarang majikan amat tegas sekarang ni

Insyaallah sebab tahun depan tender dah nak tamat boss nak ikut syarat di tetapkan syarikat sbb nak kekal kan tender

Tapi yg sedih nya aku tak boleh caruman perkeso dan KWSP




















No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping