Sunday, November 8, 2020

Khidmat ganti PK


Pk sjkc pei yu

*Kulluinallilahwainallillahiirojiun*

Tahziah Abang Roslan dan keluarga semoga ibu beliau ditempatkan dikalangan org2 yg beriman... 

Ya saya ganti Abang Roslan

Mudah²an

Allah

Bagi 

Mudah

Segala

Urusan

Amin Ya Rabbal'alamin 

semalam saya ganti Abang Roslan SKJC Pei Yu




Kucing teman saya bagi makan kucing



 Salam pagi td baru cukur other jambang bauk sekarang saya masuk bertugas sk permatang buloh mlm nnt saya terus standby shif mlm skjc pei yu

Sehari suntuk saya menjalankan tugas  seperti biasa di sekolah dah macam rumah kedua aku dah biasalah cari rezeki menanggung keluarga biayai perbelanjaan keluarga sebab aku tiada tempat bergantung

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping