Tuesday, November 24, 2020

Rindu Abah

 Ini Gambar masa abah mula kerja polis



Aku kuat semangat dalam abah? maksudnya semangat aku balik. 

For sure aku dengan abah lama 2 sekali baru jumpa. Tak lupa jugak abang aku. .


Abah 


Abah!!!! Aku rinduuu nak ada dekat dengan Abah sekarang !!! tak cukup setakat dalam fon. Jumpa nak peluk abah..


Macam ni lah jadi bila jauh. Kalau ada depan mata, mak yang akan faham semua apa aku rasa.  share itu ini,  Siap dapat lagi kata kata semangat semua lah. Dan semestinya perasaan down tu tak sempat jumpa tok meninggal boleh hilang. Senang cakap, boleh terubat lah. Nak sedih pun tak jadi nak sedih.


Pastu, abah mesti salah faham Abang akan tegur benda benda negatif Rinnduuuuuuuuuuuuu !


 Sekarang ehtahlah


Hargai lah ibu bapa sementara mereka masih ada💓


Sayang Mak sayang Abah

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping