Thursday, February 18, 2021

Getaran jiwa

 Station muzik lagu zaman tok wan getaran jiwa



Mengimbau nostalgia zaman dulu2 old clasic Centuries

Dapatkah anda mengambarkan sikap dan kepercayaan kamu seperti jujur dan hormat atau nilai yang bertentangan saya akui bukan berlagak meneguhkan lagi sahsiah diri saya cuma ketenangan tidak menjelaskan keselesaan pemikiran termasuklah berhubung mesra di rangkaian media sosial agar tidak kesunyian ketinggalan dalam bidang muzik yang saya ceburi

Saya merasa puas dengan rekod yang di capai dalam hidup saya kepuasan dianggap satu kekecewaan yang menguggat kestabilan perasaan rendah diri serta sikap menjadi yakin terhadap orang lain dari rasa kemurungan berpanjangjan merupakan terapi dalaman fahaman dengan muzik memberi kepuasan dalam hidup saya sendiri jua terhibur.


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping