Friday, February 5, 2021

Perbelanjaan

 Hari ini selepas kerja shif pagi balik pergi ATM coway aku telah berbayar bayar tolak kredit ambil bayar ansuran singer kabinet tv  dan tv bulan Januari tahun depan baru habis selesai bayar ang selama a 36 bulan 


aku membelanjakan wang untuk untuk pelbagai hal seperti membayar ansuran,makanan dsbg beberapa wang yang telah di terima dan di belanjakan dan merekod baki di simpan

Balik beli kerabu mangga Somtam original siam mari




Nyum,nyum 




Ole-ole buat mak biskut susu kuatkan tulang mak


Satu catatan kredit belanjawan penyata kasar di lakukan mengikut tarikh dan bulanan perlu bagi mengetahui prestasi pendapatan dalam satu jangka panjang setiap bulanan di catit semasa bertugas shif pagi tadi  sebenarnya aku bagi mak RM 50 maklong RM 50 tak sempat tulis catitan ingat sedekah hari jumaat lagi pulak aku sayu dan sejuk hati tengok anak saudara Alif Satar hafaz surah AL-khafi di di FB hari yang baik ini




Catitan rekod kredit december-Januari


Catitan rekod January- February

kaya,kaya,kaya ya pokcik kaya lusa tulat gaji bayar motor pulak  setahun lagi habis ansuran motor minggu depan pek tikam pek pinjam dengan mak aku 



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping