Friday, March 26, 2021

Kerjaya PK

 

Utusan Malaysia hari Rabu 24 March 2021 M/S 18



Di sini saya ingin Secara sentuh sedikit soal isu oleh kerana saya adalah individu dan peribadi saya berkhidmat sebagai PK wakil ganti buffer ,PK yang lain yang menjana pendapatan yang saya di perolehi 

Misalnya saya berkhidmat ganti wakil PK cuti Absence dan Anual leave barulah audit syarikat bayaran gaji kepada saya.hal ini ini khidmat sokongan wakil ganti saya juga mengurus dan megambil alih tugas ganti masa masuk terima tugas agar terkawal dengan pendaftar PK yang lain ingin cuti dan memerlukan khidmat saya

Maksimum jadual tempoh kerja lebih masa ialah ketika akhir tahun saya yang terpaksa berusaha lebih PK ingin habiskan cuti tahun dan fasa permulaan gaji dan Advance adalah nominal.

Saya cuma memberi sokongan yang di tentukan mengikut persetujuan dalam syarikat.

Untung sabut timbul untung batu tenggelam.yang penting usaha yang baik orang kata nak seribu daya tak nak seribu dalih...



Jadi bagi penjelasan PK yang permenent lain mana lebih untung ikhlas saya cakapkan saya rugi tetapi saya berusaha perolehi gaji dari PK kerja adalah duit apapun saya percaya pada kada dan kadar



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping