Saturday, March 13, 2021

Pening...pening..penin

 Saya seorang yang banyak buat semua wakilkan ganti dan banyak kerja boss cakap saya perlu buat keputusan akan tetapi keputusan itu datang kepada saya wakilkan ganti sebab sibuk dengan kerja dan kenapa tidak berkerja dalam kumpulan buffer lebih mudah sebenarnya mereka akan wakilkan saya untuk ganti nanti selepas pelepasan PKP sure sibuk


Inilah hasilnya nawaitu pakcik cari rezeki nafkah mata sepencarian untuk mengubah nasib keluarga pakcik perit jerih hampir seminggu Alhamdulillah rezeki syukur


Akan tetapi belenggu bebanan kerja pula

Minggu dah saya modul sub security buffer wakil ganti kerja shif petang dengan boss MCA sudah atur cantik  masa tugasan terkejut tergempar boss syarikat lain call attend saya sedia terima tugas khidmat ganti seminggu emergency duty guard malam excident

Saya tension lot of pressure 32 jam sudah allready empty booking perkara sebenar saya tertekan,sibuk dgn tugas maaf lah saya sibuk langsung tak free saya harap tidak berlaku perselisihan faham kesilapan saya terima jadi pengalaman sebagai wakil ganti 

sekarang saya reject kerja shif petang dan terima sedia tugas shif pagi petang dan malam di syarikat saya buat masa sekarang itulah kesilapan saya kena bijak bahagikan masa yang adil untuk saya dan semoga di permudahkan urusan boss cakap kalau nak ganti mana-mana tempat itu terpulang

 setiap hari ada saja panggilan telefon dan msg book saya dah cakap Fasa minggu tengah bulan bz 10hb- 16hb march 2021 sekarang berturutan 19hb hingga 21hb march agak sibuk masih ada yang telefon suruh saya ganti kekadang lemas juga saya dah balik kerja round round selesai urusan baru nak sandar landing jadi bidan terjun harimau terjun last last saya yang terjunam stress sendirian 

nak buat macam mana terpaksalah saya masih wakilkan ganti masa berjalan PK yang lain pun beri kelongaran waktu duty pening buat saya ..pening..pening





No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping