Sunday, July 24, 2022

Nazrah ku

 Assalamualaikum..


Hari ini sudah la hari kita 
Redha 

Rasanya  mungkin aku nak ucapkanlah selalu saya dengar selamat berpuasa yang meninggal puasa kepada semua pelawat-pelawat walaupun tak ada kengkawan yang jadi blogger sekalian..hurm kesian aku

Di harapkan kedatangan Ramadhan kali ini membawa seribu kenangan dan penambahan iman dan taqwa aku kepada Allah...

Akan aku isi masa terluang yang ada dengan beribadat kepada Allah,lipat gandalah ibadat pada bulan ini,tapi tak bermakna pada bulan-bulan lain yang aku abaikan peribadatan kepadanya...

Mungkin juga ada di antara aku mengharapkan sesuatu keajaiban terjadi di dalam bulan ini.Aku memohon doa moga-moga Allah makbulkan harapan dan hajat aku jangan putus asa dengan allah...

walaupun tatkala sulit bagi aku itu tidak bermakna aku tidak normal mesti ada sesuatu itu asyik sangat dunia normal bukan bermakna kehidupan

Jika dia tak beri seperti mana yang aku hajati mungkin ada benda yang lain dia akan beri...

sesungguhnya Allah maha tahu segala ketentuan dan takdir yang di tetapkan olehnya...sebagai hamba  beribadat dan harapkan di makbulkan...

aku berdoa juga kesejahteraan dan kebahgian di dunia dan akhirat untuk aku dan keluarga...

Sekian 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping