Wednesday, August 15, 2012

Raya dah dekat

Rasanya sudah rasa meriahnya raya. aku dah x rasa sangat apa yang bestnya raya ni, feel nak raya,sekarang ni,
kemeriahannya untuk balik berhari raya lebih kepada org yang tinggal di kota. dengan agenda bagi aku, raya hanyalah pengakhiran pada puasa. ini juga satu kegembiraan bagi aku, gembira bukan kerana tak payah berpuasa, tapi gembira kerana semua orang akan kembali seperti biasa tanpa perlu memikirkan lagi bila nak raya.
walaubagaimanapun, umat islam wajib bergembira di hari raya tak kira tua muda, kaya miskin, puasa cukup atau tidak semuanya bergembira. cuma kadang, kegembiraan ini seakan melupakan kita pada mereka yang kurang bernasib baik. Sifat-sifat murni yang di pupuk selama sebulan hilang entah ke mana dan hanya akan kembali pada sekali lagi Ramadhan tahun depan.caiyok2
Pada kesempatan ini, aku nak ucapkan pada semua sahabat yang beragama Islam sebab telah berjaya berpuasa selama sebulan. Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri, maaf kalau ada yang silap dan terkasar bahasa so lepasni mungkin sibuk beraya so aku ucapkan le awal-awal jd lepas ni bleh la relex cikit...




No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping