Wednesday, June 19, 2013

Naluriku bicara

aku takde apa nak kabarkan di sini jd aku cuba adaptasikan entry aku kali ni mungkin korang dapat baca dan rasa isi hati aku so aku teruskan type seandainya naluri aku ingin berbicara sure korang pelik inilah kata naluri aku

Sekian hari aku lalui penuh kebuntuan.Tuhan apakah dosa aku?Naluri apakah yang hingga sanggup aku jelaskan di sini,meyeksa dan diri aku terasa kotor! sepatutnya aku tidak dapat mengancam suasana.segala peribadi aku kekadang menjadi pendiam namun aku tak pandai berdendam.Bagaimanakah aku harus menyembunyikan kecelakaan ini daripada sakit?Bagaimanakah aku hendak memperlihatkan damai,penuh persefahaman kepadaku ada peri kemanusian.Betapa aku rasakan seperti belum dapat kesempurnaan. sekejap sakitku bersua kedengaran semula.

Sengat mentari kian berkurangan.Rasanya sudah aku bercerita lagi di sini.Mengapakah ia bagiku tidak juga?sabarlah akmal...sebentar atau buat sementara waktu aku percaya nasib aku terjamin di sini.Jaganlah risaukan aku.Ada hayat bertemulah, ketika itulah degup dadaku berdentum hancur. bagai di serak setan.sekejap masa sudah ada berkaparan.Jerit pekik kesakitan aku lama sudah tidak kedengaran.Rupa-rupanya rahsia ini aku.

Roda-roda memaku jalan untuk menyelamat segala.kekuatan asing ke kiri dan ke kanan tanpa memperdulikan sesiapa.Akmal! Dimana kau?Dan aku memang dapat menangkap kelibatku.Aku dengar sebenarnya mewakili ketakutan seluruh dunia,aku cuba mendappatkan kebenaran tetapi aku lemah semula.Maha suci Tuhan! baru aku sedar sakitnya

aku yang merasakan macam itu korang pula macam mana yek.. yelah setiap hari mood kita berubah-ubah betul tak.sebenarnya tak ada apa-apa terjadi dekat aku cuma idealogi aku yang sedang catatkan...apa korang pk ini perasaan aku ke?aku memberontak ke sebenarnya tidak sama sekali macam tu lah... akal aku gila gak kadang2 akan tetapi aku tidak ikut sangat kalau aku turut kata hati boleh jd gila di buatnya

Sebenarnya aku fobia dengan kemalangan jalan raya selepas tengahari td tengok orang di timpa kemalangan dan selepas baca surat kabar Metro hari ini tajuk muka depan Bahana air setan. angkara Pemandu mabuk aku jd macam ni.jd h isk... nahuzubillah sebelum bertindak berfikirlah dahulu yang elok baik di terima yang jahat buruklah jd nya terpulanglah pada korang nak menilainya sekian dahulu hehe macam ayat tergantung tp tak tahu nak cakap macam mana da...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping