Wednesday, June 19, 2013

why?? yupss bz

aku berehat di dalam bilik dengan dengar radio so today always lazy,Hari ini mood ok pagi tetiba hujan,menghirup udara segar kedengaran kokokan ayam,bunyi siulan burung rasa freshnyerrr rasa sesihat-suhatnya...lupa semua masalah kerja yang masih belum siap.semalam tidur lewat 4.30 am hari ni bangun jam 11pagi.entahlah kalau aku rasa nak sambung buat kerja hari ni aku buat tp aku rasa lazy je hari ni,relex lu der buat apa bikin contrast memeningkan kepala...somehow my thoughts go out to me...what ever is worth doing terfikir dalam hidup apa yang paling penting.aku cuba delared wrong situation mengenai aku..yg macam hampeh....

1.percintaan sudah tentu semua orang mencarinya segalanya hanya untuk seorang yang cantik budi pekerti sedap mata memandang,hehe rosot...tk ada kerja mengarut baik tak     payah pk lah ingat dekat mak sudah le

2.kekayaan semestinya datang daripada rezeki dari tuhan,kepada yang miskin memerlukanya seperti jika ianya berharga tp macam aku tak ada mata pencarian

3.Persahabatan kenapa mesti kita semua perlukan antara satu sama lain,berkongsi pendapat,ilham,mimpi,ketawa bila tidak lawak bila ada semua harapan

4.kerjaya untuk memahami apa yang di perlukan tidak pernah terjadi ,hanya buat untuk survive,untuk rasa jika ada alasan untuk di teruskan -tiada-

* tiada sesiapa pun tahu akan jawapan aku terhenti setakat ini,semua aku ketahui ini untuk rasa lebih di perlukan

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping