Wednesday, June 19, 2013

rentetan musim sibuk

laa aku dah post topik aku sibuk dalam blog aku..

menyentuh tentang kesibukan aku minggu lepas, aku sekarang tengah siapkan sapu cat kat rumah dan barang2 perabut sapu syelex,sapu minyak merah belum habis lg then lepas ni sapu cat dinding aku nak wat sorang2. lagipun aku  dulu aku buat sorang2 gak aku tak kisah aku wat keje sorang2 mana dengan jadual appointment dengan doc. medical checkup itu dan ini kucing aku rona beranak lg(maknanya minggu ni dan seterusnya la,).memang nak sapu cat dah sejak beberapa tahun dah tp tk boleh secara sikit sikit membuat persiapan nak menyambut bulan puasa dan hari raya dan bukan nak bangga diri, tapi adalah kenyataan.. aku rasa setakat ni yang nampak lebih hasilnya akan lebih baik..hmmm.sebelum ni tak ada pendapatan tak masyuk sekarang alhamdulillah ada ciket rezeki yg aku simpan bleh la tampung2 belanja  sara diri klu tak sama je...tak prepare n tak faham apa yang di ceritakan..setakat semua yang aku wat berjalan dengan baik. erm.. pendekatan aku rasa bersyukur dekat tuhan.

Sekian, citer untuk hari ini untuk melepaskan keboringan yg sedia ada:)

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping