Saturday, June 29, 2013

Nothing tapi nyata..

Well, cuaca baik sekali hari ini. Payahnya lagi tidak ada persiapan -_- serasa hari ini jadi sambung kerja balas sapu minyak merah atom buatku. aarrghh >.< tapi untungnya ulangan lagi sekali dapat berjalan dengan baik, hehehe :P

   Dan entah mengapa sibuk kali ini tak membuatku larut seperti saat-saat selesai sebelumnya. keadaan kali ini hanya membuatku semakin takut akan kemungkinan-kemungkinan yang terjadi dan... sibukkkkkkkkk hei! mengingatkan aku dengan hal itu lagi.! Don't hope to much....aku pn tak harap Kata-kata itu masih bermain saja di kepalaku, bahkan hingga pening melanda. Pffh... maafkan aku yang tak tahu nak cerita kali ini untuk apa -_-

   So, kejadian  hari lalu masih membuatku belajar dari kesilapan. Menolong tak selamanya mendapat buah kebaikan? mmm power supply yang aku antar repair belum siap lagi diorg ckp barang kompenen belum sampai lg.tuan pny komputer pun ckp lambat pn takapa aku buat pelan-pelan Meskipun kita niatnya baik, Belum menyelesaikan masalah sendiri, belum tahu yang harus aku lakukan buatku, tanpa ada masalah yang perlu bantuan orang lain karena  kuatasi sendiri. Pening kalau aku sudah tak memikirkannya lagi Diam, tenang, merenung, dan hanya hal itu saja yang bisa aku lakukan selepas ini. Atau kalau ada hal lain yang aku lakukan selain itu,Hanya itu. kay aku kena berhenti dulu nak pergi sambung bwat kerja..eah

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping