Saturday, June 8, 2013

harijadi aku

Hari ini ada senyum....manyak suka oooo   jgn trlebih over syok sendiri sudah la pergh... korang tahu bila seseorang terutamanya anak tunggal kesayangan dirinya di beri perhatian selalu teruja dengan kasih sayang.Hari ini hari jadi aku yang ke -34 tahun tidak bermaksud aku lupa perkara yang bermakna dalam diri seseorang.Terima kasih mak sebab melahir dan mengambil berat mengenai aku selama ini.

Semua orang sudah tentu inginkan kehidupan yang bahagia dan terindah.bagi aku kehidupan yang sederhana cukup makan,cukup belanja,cukup pakai sudah memadai bagi aku.Mak kata ubah perangai aku (ubah sikap) mak kata sekali lagi mengundi umur aku sudah 40 tahun.mmm bagi aku kekadang sikap aku sama macam dulu kalau aku terlupa nak ubah.

normaly wouldnt want to look foward but i'm afraid i can't...macam mana lah masa depan aku agaknya,maklong pula kata ingat dekat tuhan dia yang cipta aku,dia yang bagi jadi aku.insyaallah dia yang pertama aku ingat sampai bila-bila hanya dia yang satu tiada 2 ataupun 3 last aku nak ucapkan pada diri aku sendiri selamat hari jadi akmal supaya aku yakin dengan diri sendiri che masuk bakul angkat sendiri le sape lagi nak wish birthday kat aku hehe..terbaiklah k chow dulu maa akhir kata terimalah serangkap pantun tah apa-apa dari aku

apa guna kepuk di ladang
kalau tidak berisi padi
apa guna nak sambut harijadi
kalau tak jd diri sendiri

tidur malam di buai mimpi
bila teringat kawan2 memuji
melayari internet setiap hari
buat diri rasa geli hati

pok amai-amai
belalang kupu-kupu
sudah cukup tema im4u
buat apa lagi aku nak merapu2


hehehe mengelikan hati je aku type benda neyh...kalau tak kelakar tak payah gelak

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping