Tuesday, May 19, 2015

duduk di rumah..

hurmm...aku bukan bermaksud tak kena dengan diri aku cuma tak beberapa berdendam dalam apa yang aku cerita tidak macam fakta yang aku cerita jugak la mudah bercerita tapi sukar aku melupakan so bila susah nak lupa mula la teringat balik.mohon aku tak kejam pun cuma tak tau buat korang fikir apa salahnya.Aku tengah luahkan rahsia dan aku juga blur..tahap dewa bila orang tertanya-tanya balik mengenai diri aku.

Sometime ia benar aku suka duduk di rumah.di waktu siang hari saja kalau ada hal,tujuan dan urusan aku akan keluar rumah dan pabila malam aku tak keluar ke mana2 dah.selalu jam 6 petang aku sudah berkabung dan bersedia untuk bermalam di rumah.jikalau keluar dengan kawan sekali pun aku aku pulang selewat-lewat pukul 6 petang.kawan aku pun ada bertanyakan kepada aku macam mana aku boleh duduk di rumah tak keluar ke mana ,bersosial,dan mereka cakap kalau boleh nak jadi seperti aku tak mo keluar mana dan mereka dah cuba tapi tak boleh lemas duduk di rumah.

Pernyataan itu buat aku tertawa aku pun cakap kat kawan aku macam mana aku tak keluar ke mana di rumah aku ada segalanya di samping buat kerja di rumah, sekiranya aku pilu aku  bermain dengan kucing,komputer,internet,wifi,kalau aku boring aku main gitar kalau aku tension dengar radio ,mp3 atau tengok tv atau aku buat perkara2 yang dapat megisi masa lapang aku macam blogging,chat dengan rakan kenalan di laman sosial,main game atau dengar ceramah,tonton cerita,konsert kat youtube setidaknya pun aku belajar main gitar kat youtube.

salah satunya di waktu malam aku duduk di rumah sebab terlalu letih. aku terlalu bosan nak jalan-jalan.Berdasarkan apa yang aku cerita keseluruhanya aku tertanya-tanya juga kenapa aku suka duduk di rumah serius aku sendiri pun tak tahu mudah-mudahan aku dapat muhasabah diri sendiri eah...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping