Saturday, July 1, 2017

kisah sesuatu akan aku..

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ





sunyi je tmpt  aku ni??....jap aku  pomen....otak(1min...2min...3min..)huh...2 org pomen je yg ada?mana yg len ni?rini public ke?klu xde pomen,bole la aku melepak dan mengata je rini,ngeh..ngeh..ngeh..ata aku jahat

semalam aku bantai menghadap mimpi cari rasa apa?of coz la feberet orang membenci aku.suruk subuh pagi tadi korek telinga masyaallah banyak  kotoran lah ada juga sejenis seranga orang utara panggil menatang  mencelah ja mampuih dalam telinga aku lailahaillallah yela agak nya hampir dua bulan pertama puasa tak korek telingga  malam berbuka tak teringat lagi pula biasala aku kerja kampung. 

Pagi setelah terlelap berehat ya ketuat PENYET bawah ibu jari kaki kanan ku..tp semuanya samba tom sambil mencupil mcm selalu tu xde laa...mcm mana aku teringat asid ketuat tu ek?kena part time kat kedai farmasi kot??huhu.aku tanya  ubat  lebam dah surut  cuma  tinggal kesan hitam doctor cakap ubat tak payah kalau dah surut kesan hitam nnt lama lama hilang ..berpuluh tahun aku tak teringat langsung tiba tiba teringat tp yg penting,aku dah ada penawar baru utk mengelakkan aku dr kerap g mencekik otaku.aha...akupun tak tinggalkan solat lagi adaa...mengaji, wirid doa aku smlm....sepagi subuh. 

pas siap masa aku tersesak aku menangis karena susah hati dekat mak aku setiap hari, kemarin mak makin sihat alhamdulillah baik juga aku  siap pergi cari lauk-pauk masak lemak dan sayur pucuk paku  dan.simple je.aku beli laksa penang sama untuk mak..


Hari ini aku berasa lega sedikitlah cuma tak sedap dengan saudaraku yang masih marah dan mengatakan aku sebaliknya. 

Sabarkan  saja lah aku akui aku memang bukan yang bodoh dan aku lah yang bodoh apa pun busuk mana pun aku busuk mana orang nak cakap pasal buruk perangai aku tak ingin dimengerti dan tidak mudah menerima perasaan aku sendiri juga yang menghadapi semuanya ini. Aku makan ubat dan berehat biar aku sendiri yang terus menerus meluap bodoh bodohlah... Lillah hitaalla Aku pendamkan sendirian. Wallahualam. 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping