Wednesday, July 12, 2017

Tak larat... Dah hari ini..


malas pulak nak update hari-hari. eh, bukan malas..tapi kekangan masa. huhu..dah beberapa hari ni aisy macam meragam lebih pulak. bila dah open hp nak taip entry tetiba gangguan pulak. nak update  tak syok pulak sbb nak blog. hee..

ni pun baru lepas urus kerja rumah. nasib baik hari ni Satel kerja mesin rumput rumah jiran.. Tak lama raya haji lagi lah bertambah banyak kesibukan.  Kemarin,kemarin dulu dan sebelumnya  selesaikan dengan kawasan rumah ku dan maklong  ni tengah mood rajin. abis semua bahan  yang dibeli. aku cuma dapat tolong cket jek. tetengah malam ni plak siram pokok urus diri dan meluangkan waktu untuk kerja dalam rumah ..


fuhh!! nak patah pinggang dibuatnya..memang letih betul. Nasib baik esok 1- setengah kerja rehat setengah hari lagi pula esok. . kalau kerja tatau la camne nak handle..huhu..malam tidur dah tak pernah lena. biasalah  ni kan..kesabaran itu amat diperlukan..hehe..mood  pulak berubah-ubah. kena lah layankan...


Aku rasa as a full time kerja luar ni memang kena pandai curi masa nak buat kerja-kerja lain selain dari melayan tidur . ni pun aisy masih lagi dalam mode suka tidur. kalau mode dah switch ke suka berjaga...lagiklah payah kan..

Nak kena control bagai termasuk hal rumah sakit mak aku dah ada yang lebih baik daripada menjelaskan segalanya menjadi mungkin aku lebih baik lagi dari sekarang aku harus terus berjalan lancar pulihkan keadaan yang datang dengan sendiri dan berusaha dengan keras untuk menjadi lebih dewasa dan bijaksana berfikir positif terhadap diri sendiri dan orang tua kita akan selalu ada di rumah dan jika terpaksa harus ada rasa sakit dan dendam yang paling susah dalam hidupku ini adalah hari yang lalu pernah muncul lagi apa adanya termasuk orang lain itu lebih dari yang cukup aku kan selalu baik pada diri sendiri dan kasih atas segala kehidupan. 


oklah! need to rest.. selamat bekerja tuk yang bekerja esok! ;)

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping