Thursday, July 13, 2017

soal otak?


Wanted to keep to the doctor... Kadang fikiran aku agak gila juga.. Dengan apa yang berlaku lepas Aku janji dengan Tuhan dan mak aku  had not been hurt my mum anymore.. Nuhuzubilah doc ada pesan  ubat pun kena makan jangan tinggal lama klu  tak jadi masalah bukan aku.

Soal Otak?  Malam tadi mood melayan tidur terjaga hujan lebatnya kilat sabung meyabung apa zap zup  zaaap litar pintas kerap kali swicth suka terjaga ...nasib baik tak ada barang elektronik rosak kena short aku pula tak tentu lena.

Dulu akulah yang gila suka bertempik menakutkan semua orang .aku gila need to live kat kampung dengan mak

Sometime I need to be alone. 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping