Sunday, October 29, 2017

Aku cerita neyh

Pagi buta kemarin dulu memang aku masih tak leh lena tidur. Teringatkan nak citer ni minggu lepas aku kat luar rumah memang minggu lepas  ni aku suka menjerit-jerit tak tau pasai apa...tanam bendi tak jadi tong tak tebuk, aku ubah yang mana hidup, jual ikan tak laku ade aku kisah aku bagi free kat kawan aku siap promosikan iklan lagi ,kucing aku trauma baru baik sakit kot, apply kerja bagus tak dapat kot lagi apa lagi trouble mak aku berleter kot, semalam aku update Semangat Anak Malaysia kononya orang luar kata aku bagus tapi aku tak cerita so dekat persekitaran aku ingat negatif angkara dulu-dulu,bukan aku nak tunjuk baik sangat tapi sejak  aku dah berbaik dengan mak aku ko tu apa masalah...fikir orang yang bukan-bukan sebab aku sakit makan ubat tu buat kepala otak aku makin tak baik-baik tak terima baik pun ko tak terima.

Asal la aku naik hangin?? ko fikir lebih banyak kali kot masalah aku. Bukan boleh sekali hangkut. Dengan keselamatan dihujung tanduk. Duit ditangan aku dah habis kot. Makanan mahal dan kehabisan stok kot.macam le aku Penjenayah dah lepas bebas kot. Memag huru hara! Yang buat aku sakit hati bila ada yang tengok aku susah atas sebab disengajakan. Tanak  bwk balik semangat demonstrasi tu abis kuat ko kata atau ko tengok kesian. Sbb diri aku kan . Come on!!!! Ni  orang lah! Bukan sakit tau!! Igt orang tak bengang ke?? Cuba ahli keluarga korang yang ada kat macam aku?? Tak susah hati ke??

Then, dgr kata  disana, premis kedai kat rumah aku dah duk buat cerita kosong dan dah takde sape pun. Sbb tu kalau ada pun memang tak berangkat niat jahat aku terhadap orang sekampung!! Dahlah diorang disitu di sana leh berhubung satu sama lain. Mcmana nak sampaikan msg suruh berkumpul rezeki ke ape? jap ya aku just Nak contact hakim pun tak dapat. Hish...hangin hangin

Kalau dapat ke ejekan,sindiran pun tak dapat balik ke untuk aku main gitar sebab katanya byk pemuzik kena penyakit. Aduhaaaiiii....

Aku harap  semua  tak fikir dari perkara yang tak elok. semua selamat ok saja apa ko syak aku yang bukan2
Hmm..risau risau. My mom tu dah stress tahap jantung dah.aku kat sini memang risau je duk baca doa setiap hari. Hmm.. Yeah, 24hours at home.banyak masa terluang aku Dari pagi sampai ke malam. tak ada cuti seminggu. Lega kerja juga boleh rehat kat rumah. But kat rumah pun banyak je benda nak buat.. efek macam-macam le cerita yang terbaca ni pun tahu cerita ye tak tapi cerita syak aku kenapa aku bukan perasan tera mana pun tapi dari segi tingkah laku sifat orang sekeliling kalau tak bersuara,tak bersapa pun aku tahu menilai tanggapan hati orang

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping