Tuesday, October 31, 2017

Tauke u oll...


HA...HA..HAACUMMM extra  uhuk gila uhuk aaaahhhhh lega rasa nya tekak mulut hidung neyh sedap pula anggur kat rumah ni angur subur pulak.... Aku sebenar nya tidak pernah menghampakan perasaan orang tua aku mak aku itu sebab aku kerja kampung sebahagian ahli jkk kampung  membersih kawasan menebang, menebas mesin rumput ketua kampung duk tengok aku duk buat kerja kampung dah lama aku bertahan karena aku OKU bekerja itu pun ko tak nampak ke aku tanggung jawabnya ayam tanggung bukti sebesar hama ko nampak pula ya... Jadual bekerja aku 3/4 hari seminggu tapi aku selalu jalankannya setiap hari tanpa cuti. 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping