Saturday, September 10, 2011

Ttg.blog aku da

memang aku akui yang bila kita tulis tentang blog , ramai yang akan tengok dan dapat ramai pembaca . Tapi pembaca hanya terhad bagi blogger tetapi bukan untuk orang yang tidak mempunyai blog . Kemungkinan diorang (yang tiada blog) pun tak faham apa kita tulis dan dalam fikiran diorang mungkin " apa yang blog ni sembang ni ?"

Kadang – kadang aku malu,segan,takut nak citer2 yang aku type dalam blog aku apatah lagi nak bagitau kawan yang aku ada blog sebab kalau diorang baca bukan diorang faham pun . Mungkin diorang ingat aku ni pelik post tentang apa ntah . Sebab kawan aku bukan semua ada blog . Walaupun ada segelintir yang ada blog , tapi diorang bukan baca pon apa semua tulis tu betul , apa ntah tu .sebab aku da tutup akaun untuk sesape nak comment dekat aku so mmg tak de comment lah aku tak nak feed back comment tu terkena kat batang hidung aku balik Yang aku tulis tentang personal + gambar – gambar . Hanya dilihat untuk kawan – kawan dan org lain.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping