Thursday, September 15, 2011

D'Bilik Aku

Ini depan pintu bilik aku da

Bilik aku masa dulu

ermm . sejujurnya aku suka . sangat sangat suka dengan bilik aku skunk berbanding dulu sebab kekangan dek masa . bukan nak kata aku obsess cumanya dah nak bagi smart je


maybe serasi dengan jiwa kot ? Itu satu fasa tapi yang aku suka dalam gambar2 td ialah radio aku tu . nampak agak seksi & seksa sbb keadaan bilik aku masa tu terlalu padat. tp okay jugak . maybe aku ni jenis sukakan sesuatu yang agak lengkap .


sekarang meja komputer aku memang ringkas agak selesa dan bersahaja aku rasa simple je heheh bley la,da perfect bagi jiwa aku kat dalam bilik? .

itu je la aku nak kongsikan dengan korang semua kali ni . aku tulis ni pon sebab nak hilangkan tension aku untuk minggu ini .

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping