Friday, September 30, 2011

Walkman & Mp3 Player

Sebut saja "walkman". Itu bukan brand tapi nama barang, bagi aku semestinya Sony. Sebagai barang, walkman (dengan "w" kecil) Namanya memang hebat dan menarik kerana ia dikeluarkan di bawah siri walkman yang sangat popular di kalangan remaja terutama para pelajar. Tapi itu kisah lama, ketika siri walkman masih lagi raja tidak ketingalan MP3 player,MP4 dan sebagainya beraplikasi muzik yang jarang-jarang disaingi oleh jenama lain kecuali SONY dengan siri Xpress Music mereka.Kalau dulu walkman player kaset yang agak berat dan besar sekarang zaman telah berubah dengan munculnya MP3,MP4 player,Handset dsbg.Alatan seperti ini mudah di bawa dan hanya bergantung kepada kuasa bateri macam Mp3 dan MP4 player baterinya tak payah di beli hanya di cas pada kuasa elektrik dirumah sahaja.


Ini sahaja MP3 player terbaru aku punya yang aku ada sekarang.

Pada waktu sekarang, realitinya pelbagai MP3 player baru yang dikeluarkan dengan harga yang murah dan berpatutan serta mempunyai fungsi yang ketara lebih hebat dari siri walkman. (mungkin agak payah bagi aku, seorang pengguna MP3 player SONY, tapi aku merupakan tempat bagi rakan-rakan aku mengeksperimenkan lagu2 kat dalam mp3 player walkman,pendrive dan H/P diorg tak kiralah lagu2 yg aku muat turun dari internet semuanya diorg dapatkan daripada aku.

Seperti gambar di bawah gambar koleksi Radio walkman dan MP3 player yang aku ada semuanya sudah rosak di telan zaman.5 jenis brand SONY dan 2 jenis lagi SAMSUNG,3 jenis lagi Jenama biasa


Yang pasti ALL GREAT~! senang dengar dan ekpresi muzik.dengar lama2pun contrast merosakan saraf telingga gak so this is unlimited sajalah.....jd aku stop kat sini dulu. no one seems to know tellest declared citer2 aku neyh coz korang pun tahu benda2 neyh.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping