Saturday, September 10, 2011

over makan2

Anyway Mood raya masih terasa eah,Macam mana dengan korang semua? sama jugak kan? Pening kepala aku. Korang pernah terfikir tak,Sebenarnya,nak sambut raya jamuan makan seperti majlis rumah terbuka selalu juga akan beroperasi. hahaha. tull tak ? pagi td aku dengan kawan aku wan pergi ke Marina Bay Penang Port ada Majlis rumah terbuka aidilfitri,dah free, kita org pakat la dengan kawan2 last minit kami 2 orang saja pergi,aku pun kalau tidak tak nak pergi,dah kawan aku wan tak ada kawan so pergi berdua sajalah....Yang aku musykilnya sekarang, aku badan semakin berisi,Tapi setahun sekali je kan. Tak kisah sangat.Esok pun ada lagi rumah Terbuka aku nak pegi ke tak nak tak tahu da kalu hari2mcm ni bleh kena obesiti weh...kena beringat jugak asyik makan2 sampai kenyang kembung perut tk sedar kuat makan,over plak kan.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping