Monday, September 19, 2011

!@#$%^&*

aku tak puas hati maklong aku kata dekat makdak ketika berbual di telefon"apa depa noo dua beranak duduk kat dalam rumah sahaja bukan nak ambil kisah semak kat luar rumah,duduk dalam rumah duk kisah kucing saja,bagi makan kucing,kucing berak buang taik kucing hisk aku tak tau la" yer ke? pada aku itu tak betul,kata-kata maklong buat aku tak puas hati time aku buat kerja dia tak nampak ke atau sahaja buat2 cerita BODOH. Nak kata aku tak buat kerja di rumah, aku buat semuanya. Nak kata aku tak tolong mak dan maklong aku,aku tolong sebab aku rasa aku ada tanggungjawablah aku buat semuanya.

Masalahnya, sakit hati  bila maklong cakap macam tu tak bagitahu apa yang sebetulnya? Please lah, kalau maklong aku tolong aku pon pun bagitahu macam tu macam tak ikhlas jer.. baru dua hari lepas aku sapu sampah kat luar kawasan rumah aku itu pun aku tolong maklong aku nak sapu sampah kat rumah,aku terus keluar  bersihkan ingat kot nak buat sama2 dgn maklong tp maklong tinggalkan aku buat seorang diri keliling rumah aku tak kisah pun tu pun 2,3 hari ni hujan,seolah2 dia sahaja yang buat kerja dia buat dia perasan ambik sapa suruh.Baru kemarin aku tolong maklong aku bayarkan bil2 rumah maklong kenapa bila susah cari aku minta tolong heh,itu pun suruh aku keluar beli rempah lagi je belum aku pergi,apa yang aku tolong pun bukanya nak di hargai malah buat mulut kata aku yang bukan2.


aiyaaa now verry the bengang So masalahnya aku dengan mak aku yang akan kena marah dengan makdak kata tak buat kerja bolehkah aku menahan sabar dari kena herdik apa yang tak betul kata aku dan mak tak buat kerja di rumah Dalam setiap perkara yang aku lakukan selalu di persalahkan...I felt bengang the stupid thing could you imagine it like thingking a loud....

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping