Thursday, October 13, 2011

Apa Macam?

Aku.. tak ada masa update blog nie sejak kerja.. Nak wat cam ne, penat kerja,walaupun lain hari aku bekerja di Hospital KPJ Perda Bkt.Mertajam dan di IPPT Bertam K.Batas tak menjadi masalah bagi aku coz berdekatan dengan tempat tinggal aku.Hari sabtu neyh aku di tugaskan di KPJ Perda

Hari tu  (masa kat KPJ)partner aku Izan ade masak nouget.. Percayalah.. Tak tipu.. masak tapi untuk panaskan kat dalam Oven food bukan kat dalam mikrowave itu pun makanan terlebih kami dapat la merasa time tu pun takde bwat apa.... lebih kurang yang aku pernah buat  je simple..



Nak citer plak pasal makanan ,Petang tu selepas tak de bwat apa aku prepair untuk B.fast esok aku di suruh potong 2 buku kulit roti yang baru sampai pagi kemarin dulu,di sebabkan sayang diorg suruh aku buang kulit roti yang aku potong,aku cakap kat diorg boleh ke aku bawa balk kulit roti boleh bagi makan ayam kat rumah lagipun mak aku ada membela ayam,diorg cakap nak bawa balik ambilah....alhamdullilah aku bungkus dapat bawak balik bagi kat mak .bukan kebulur nak makan just bagi makanan ayam


Ini pic sandwich aku snap untuk B.fast

kemarin aku bawa balik  2 ketul cake..roti bun dan bengkang untuk makanan pagi kemarin itu pun sebab staf suruh aku buang.kalau selalu pun segan jugak la....tengok juga la aku ambil pun makanan yang masih elok2 saja

Esok aku d tugaskan kat Bertam kena handle 2 blok sorang2 sebab partner aku chef  Sham cuti.Macam mana aku nak bwat eah...just cuba ja lah...aku harap esok aku dapat buat tugas aku dengan baik dan teratur.tapi tak ade orang nak temankan..huhuhu.. 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping