Wednesday, October 26, 2011

Cinta cyber

Dalam dunia cyber aku kwn ngan bbrp awek..sumenye kenal m'lalui chatting..ade yg baek, ade yg cm ampeh..pd aku yg baek ialah mereka yg x pernah ajak jumpe mase awl2 p'knlan..aku BENCI gile awek yg br knl dh ajak jmpe..serius aku benci gile..aku x suke jumpa awek..lagi2 yg x kenal.. ye laa..kene laa cover diri sendiri kan..aku lelaki.. n bkn sosial.??

lagi 1 mereka yg aku anggap baek ialah yg chatting biasa2 je..kire borak biasa laa..sng cite step by step..lagi 1 aku CKUP BENCI br awl2 chatting diorg ingat aku dah nak ngorat..diorang offline dah tanye hal2 personal.

aku x suke cinta cyber..kalo aku nk ngorat pon jd laa kawan dulu..kenal ati budi masing2 dulu..bila dah biasakn diri ngan diri msing2, bleh le jmpe ke, n strusnye..ni x.. pakai ikut suka hati diorang selalu je nak offline lepas tu bila online balik diorg bagi macam2 alasan.aku tak ada pun buat macam tu kat diorang.

sepekara lagi bila saling kenal mengenali da jatuh hati luahkan hasrat hati sampai dah declare dgn keluarga diorg dah closed tup2 selalu diorg kat laman sosial,e-mail dapat jemputan majlis pertunangan,majlis pernikahan ada juga sekali tu awek lama aku aku call dia cakap nanti suami dia marah aku call.Tak guna tull la aku pun tak tahu yang dia sudah berkahwin kalau aku tahu memang dari mula dulu aku tak berkawan dengan dia dari dia sebelum kawin.

hmm.. ni laa life aku ngan perempuan..x pernah yg kekal..kdg2 tingin gak nk ade adek agkt ke..besfwen perempuan ke..actualy boleh bagi harapan kat aku ke tp sumenye x TERjd..mayb xkn jd lgsg kott.. salah 1 sbbnye aku segan n malu ngan perempuan..sng cite berat mulot laa bila ngan perempuan..tapi aku x kesah sangat laa..asalkn aku epi ngan life aku sekarang yg still ade kawan..dah cukup laa tuh.. =))

dh laa.. pnt n ngantok gile weng2 dh nih..
c ya later !! :-*

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping