Thursday, October 20, 2011

D'kala aku berduka sendirian



Apabila ku sendirian teringatkan ttg masa depan aku kelak........ bila kukeresahan ia muncul dlm bayangan hidupku...... bila ku kesunyiaan suara itu dtg menerjah mengatakanku.. kasih... tak daya ku menanggung bebenan hidupku.... sukarnya hidup tanpa kekuatan imanku.... aku tewas dalam sandiwara ciptaan ku sendiri..... ku terlena dalam ulitkan kata mu..... andai ada ruang antara kita ingin ku memohon sejuta kemaafan...... andai ditakdirnya tiada waktu untuk kita......ampunlah segala kejahillanku ..... dan relakan kasihku menemani hidup ku...... tanpanya aku sunyi.... tanpanya ku tak keruan.... biarlah ia menjadi peneman sepiku....... maaf..... hatiku terlah tertawan tanpa sedar.... hanya satu pinta ku jgn tegar melupakanku...... biar antara kita tiada ape....tapi jadikan aku sebahagian dari hidupku... jadikan aku semangatmu... jadikan aku kekuatanmu...... dan tanamkan kasihku jauh disudut hatiku .... tapi tak perlu di bajai.... tak perlu di semainya.... cukup ku tahu masih ada tmpt untukku terus bertakhta dihatiku......walaupun hanya dalam mimpi..... itu sudah memadai untukku.... kerna ku tahu cinta tak semestinya bersatu.... kerna ku tahu cinta tak semesti dimiliki.... tapi biarkan kasihku bertaut selamanya..... kerna apa yg terjadi diatas kesilapan ku..... kerna apa terjadi diatas kekecewaan hidupku..... maaf kerna tak bisa melupakan..... maaf kerna terlanjur mengasihimu maaf....kerna menguris perasaanmu .aku tak terdaya. ternyata sukar merealisasikan impian kealam nyata.... ternyata sukar mencari kebahgiaan dalam hidup.AKU PASRAH.andai takdirku terus begini.....tiada yang sempurna dalam dunia ini...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping