Friday, October 21, 2011

Bergambar dengan Zed

hai reader..huhu..tengok tajuk entry ni, rasa apa eah aku ni blagak kentah hape-hape ke atau bleh percaya ke.. hehehhe..em betul lah aku nak cerita ni. weekend tahun 2007 hari tu aku pergi Jom HeboH kat Queens Bay Penang .citer lama terserempak beberapa orang artis..yang best nya aku sempat bergambar dengan salah sorang artis yang agak popular lah..lagi pun zed neyh fwen aku kat myspace hehehhe..jom tengok

haa sekarang percaya tak lagi..hehehe..masa aku pergi amik gambar tu, biasa ja. tak ada lah nak kena berebut2..biasa sangat..tak exclusive sangat pun..hehehe..tapi apa2 pun bergambar dengan Zed Zaidi.hehehe


Pada mulanya, aku agak keberatan. Mengada-ngada betul aku hendak bergambar pula! Selesai bergambar aku pun bersalam dan ucapkan terima kasih kat zed.Hehe.

Kepada individu selekeh seperti aku, memang asing di pandangan orang. Maklumlah, orang kampung.Terima kasih Zed kerana bergambar bersama dalam gambar kenangan.Hehe.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping