Monday, November 17, 2014

kucing aku pai mati

salam aku sayu bila mengenangkan nasib yang menimpa kucing aku pai telah mati pagi tadi "Ya Allah aku memang zalim dan kejam!!!"aku tak dapat bayangkan rasa bersalah aku terhadap anak kucing pai.semalam pai amat lemah,sumpah aku tekad akan membela ibunya dan adiknya bagi menebus kesalahan aku dimana ibunya aku akan beri ubat perancang selepas putus susu terhadap adiknya.sambil aku menaip cerita ini pun aku menangis kesihan pai mati dalam keadaan sakit seumur hidup aku belum pernah terjadi seperti ini.

Dari hari selasa minggu lepas aku tak keluar pergi mana-mana hingga ke hari ini sebab susah hati dekat pai dan sudah 5 hari aku tak makan nasi aku makan roti,buah-buahan dan oat disamping menjaga diet pemakanan,siang dan malam aku berdoa untuknya agar cepat sembuh,maafkan aku tak tahu nak cerita apa lagi mungkin sebab sedih terkenangkan kucing aku pai.pagi tadi dalam pukul 11 aku tanam pai di belakang rumah dekat dapur dalam kawasan pagar pokok sirih dan rambutan.aku amat menyesali tindakan yang paling bodoh aku lakukan.ampun kan aku jika aku di kecam pembaca marah dan benci terhadap aku semoga perkara ini menjadi iktibar kepada diri aku sendiri kerana haiwan seperti kucing tidak berdosa aku tidak akan menganaiya kucing lagi

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping