Saturday, November 8, 2014

Nak kurus lagi..

Hehehe...penat...lapar camna la nak kurus lagi ni...diet pun dah ada perubahan...Makluman...dalam bulan lepas aku makan sehari sekali sekarang ni dah 4 hari aku tak makan nasi lagi  aku makan serat oat kemarin aku hanya makan kacang kuda dan bersenam... senaman lantai,sit up,tekan tubi,skipping all aku buat indoor je dalam 25 minit sekali .

sibuk kekadang kalau kalau tak ada apa nak buat aku buat 3 kali sehari kalau hari aku keluar dalam 2x/1x saja dan hasilnya ukuran lilit pinggang aku dari 41 inci kurang kepada 38m inci dan berat aku 72kg kurang kepada 69kg. dan aku seronok dengan apa aku buat sebab berhasil.perut pun dah kempis sikit.dan hari jumaat hari tu aku jumpa doctor cakap tekanan darah aku semakin baik.ok la tu..kan dari bulan 9,10,11 aku kena jumpa doc dan selepas ni januari tahun depan pula tapi setiap bulan aku kena ke hospital kalau tak jumpa doc aku kena ambil suntikan ubat.

mak aku orang pertama menjadi perangsang aku kadang2 aku cakap sekarang mak boleh rehat dan duduk seorang kalau mak rasa nak masak makan mak masakla lagipun aku aku bukanya makan senang cakap aku tengah control berat badan.mak pun faham keadaan aku.harap selepas ni dapat kurus dan dapat kurangkan lagi berat badan.asalkan aku sihat sudahla hendaknya ya.


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping