Saturday, November 1, 2014

aduyai

Awal bulan saja, mesti sibuk sangat...hujung bulan pun macam tu aku ni ibarat nak perang otak. Tambah-tambah dekat nak hujung tahun dah ni, lagi la pokai. Dahlah kes pun masih bertimbun tak habis-habis lagi. Yang ada pun masih ada lagi sekali sekala timbul. Yang tak ada pulak, semua dah ambik slot sampai pertengahan tahun depan. Habis tu, yang tinggal sepatutnya masyuk tahun depan ni, nak ambik slot masa bila pula? Pening kepala macam ni...Dah berdouble masalah yang pertama pun belum selesai timbul pula berperingkat-peringkat masalah lain dah ni...

kalau tengok aku online fb atau berblog waktu free, jangan salah faham...sebab kalau aku dok tengah menulis tu, maknanya ada kerja yang aku kena mengadap komputer. So bila lama-lama guna otak, sesekali aku kena alih otak aku dari benda serius kepada benda yang ringan-ringan. Kalau tak, mau mereng aku. Actually, sekarang ni pun aku buntu. habiskan berfikir...

huaa...letih tuh... kemarin dulu pergi sembeling kedah naik motor pastu p muzium candi lembah bujang dan pergi mandi air terjum dekat Tupah dengan kawan balik sampai kat rumah lebih kuarang pukul 7.15 malam.ada saja benda nak di selesaikan walaupun hari ni 50% dah bereh

Oh ya, tentang statistik, Insyaallah okay kot...So dok tengah habiskan masa crt ni...harap-harap boleh selesai by jumaat next week. sebab next week dah ada satu lagi kes yang boring punya...tapi penting aku kena bawa mak aku ke klinik kerajaan jumpa doctor ambil ubat keesokanya turn aku pula ke hospital jumpa doctor.harap moga dipermudahkan segala urusan selepas ini

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping