Monday, November 28, 2016

check it out...

Petang isnin wan call aku TNy nk p pesta tk dia nak support owned dIA ckp jom p hilang tension having different interests. We prefer naik feri me Penang sampai peneng kami pergi sembahyang magrib di masjid negeri at mid noon.

Selepas kami sembahyang wan ckp Jim p bukit Bender's soaking in mud in the cable car aku Dan yusop tambang free of CA's rich diversity flora and fauna at night making nature then kami sembahyang isyak di masjid at as bukit bemdera.semua visitors tk beberapa ramai di sebelah malam kedai Dan opening semua da katup tinggal beberapa saja

Enjoy for pre-down dinner and supper at pantai sragatr tk jadi p pesta lain Kali LA plak.sebab masa tinggal 1.30 min klu no round pesta tak puas.

In pic aku take malam TD friendship never end


Hmm both and above fwen wan


Yusop & aku


We're tree guy seeking out going in cable car


I'm are under a lot of pressure 


Oiii...nanti kalau harimau kejar macam mana


Alaaa jangan tendang saya tak suka laa..

 

pantang tok guru di cabar waca! Mulala nk tunjuk ilmu tendangan padu maut aku haittt...!

Midnight from bukit Bender's



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping