Thursday, November 3, 2016

Perabis duit & buang duit :save la cikit


alhamdulilah semua ,poket aku dah stabil, then bermulah 
so untuk  kali ni kitorang dah plan nak pergi pergi tengok wayang. yeayyyy!
Tiket rm 2 wan belanja.jengjengjeng
so kitorang pegi ke pawagam berdekatan. sebab dekat dengan degan rumah aku kan
petang 2/11/2016  alolo so sweet. so dalam pukul 10 pagi aku da kluar ke kedai ikan tup.tup bila aku da balik wan call katanya nk belanja tengok wayang rock bro kitorang keluar dari rumah.jam 3 petang kami naik motor
pusing mai pusing sampai then kitorang beratur beli tiket.kami berdua saja kalau betul2 beratut  lah beli tiketnya. so terpaksa lah tukar duit pecah wan bayar dan aku wan kata nak belanja terpaksa keluar rm 2 so kalau nak masuk ni harga tiket dia mahal sikit RM 11seorang. 
bila dah masuk dalam tu, orang memang tk ramai sebab time sekolah kan.. kitorang nak tau apa yang best? Aku asyik berbelanja sejak maklong balik sekejap kat kg bagi duit upah lepas ni duit aku belanja nk beli mesin rumput.isk.isk.isk duit macam air deras ja lalu. Nasib baiklah hutang aku dgn syarikat penapis air dah selesai bulan lepas.lega lepas ni apa pula cukuplah untuk aku saja berbelanja.
Kerja aku pun banyak nak buat terpaksa berhenti dulu sebab kerap hujan.aku nak buat satu persatu insyaalah.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping