Sunday, November 27, 2016

memancing udang galah

Aku pergi memancing Kali INI lubuk udang galah di air Hitam sungai dua dengan kawan gelak ketawa dengan lawak jenaka aku pun turut seronok dapat bermesra dengan Alam.aku dapat 5 ekor 2 sepit biru aku pun pulang balik dulu malas nak tunggu lama2 hari sabtu hari tu.

Aku merasa sungguh terharu bila dapat naikan 2 udang galah sepit biru walaupun saiznya agak kecil balik aku bela dalam aquarium kat rumah berasingan dengan ikan Oscar yg sekor tu. Hampir 2 jam 45 minit aku cakap kat kawan aku chow dulu

In ha aquarium kat umah aku guna 1 saja moto angin join 2 tube moto Pam tu aku kekadang guna until service







Ikan Oscar tinggal sekor ja 2 ekor lagi aku dah jualkan sebab bergaduh sesama sendiri.OK that all for now apa2 cerita aku kan update lagi bye

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping