Wednesday, June 29, 2022

Iyaa benar

 Maafkan saya blog  ini adalah projek sukarela saya didedikasikan untuk mengumpulkan cerita yang melibatkan alam kehidupan saya dan kita puak sejagat Ia termasuklah sambungan cerita di blog lama aku di http://www.muakmalblogs.blogspot.com fb kmalgoodguy Selain itu, ia sebagai rekod pada masa akan datang.yang lebih membina dari segi tomporari lain orang obses terhadap hal serta isu peribadi saya.yang seakan viral di manipulasi kan atau protection from various different glamor of in many other happened in many other topic macam mana keadaan seterusya di rumah saya dan mak banyak lagi perkara yang sama untuk semua jenis cabaran dan keperluan harian saya setiap hari di rumah saya dan kita semua orang never say know about mind stories of me guest so can be board about mind is hardly located in many other things topic macam mana nak buat apa lah sangat balik rumah saya di sinilah syiarnya yang saya hadapi sekarang ini dengan lebih baik daripada yang lain yang tergendala sebab keadaan mak saya sedang sakit sejak becerita isu peribadi.

Sebab apa hidup saya macam bateri weak..sakat sakat,control hal perkara  mak yang saya utamakan dan maklong  di rumah serta urusan lain yang tergendala semoga tak accept saya main muzik ya juga saya juga tahu orang ingat aku no less important in famaly first tahukah ... dah pergi sejauh mana bateri tu nak habis???anda ada jawapanya saya berharap sangat nak tahu…contract anak tungal harapan tinggi apakah pesanan atau teguran dunia baru ??? Saya juga pendam rasa dari bermain gitar dalam keadaan yang tidak bermain.

Blog ini  Kepada mereka yang tak mahu maklumat peribadi tentang saya disiarkan di sini, mohon maklumkan kepada saya youtube

Blog ini khusus untuk mereka yang sudi membaca dan memahami saya, namun sebagai penghargaan yang tidak ternilai, maka blog ini menyumbangkan sedikit maklumat kecil untuk semua. Sebagai mengenang jasa pembaca Blog ini juga tidak bermaksud untuk mengagung-agungkan mana-mana cerita baik atau buruk cuma sebagai PENGHARGAAN semata.

Atau sekiranya salah dan silap harap di maafkan insyaallah doakan kesejahteraan kehidupan di masa hadapan.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping