Wednesday, June 1, 2022

Prob lagi

Alhamdulillah penat susah hati  buat hal lagi baiki jugalah aip sinki tersumbat biasalah lumrah hidup ini saya telah baiki dari kampung aku.Kebocoran ini telah menyebabkan lantai dapur rumah aku sentiasa basah. Ini telah menyebabkan saya dan berasa tidak selesa apabila memasak dan membasuh pinggan mangkuk. Dibawah ini aku tunjukkan gambar-gambarnya.

Susah hati paip sinki tersumbat,tukang tengah proses baiki sinki.

Kebocoran ini telah menyebabkan lantai dapur rumah aku sentiasa basah. Dulu Ini telah menyebabkan aku dan mak aku berasa tidak selesa apabila memasak dan membasuh pinggan mangkuk mcm mcm





Straight punya  keras kering hang mcm nak bebai


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping